Nieuw Afdelingsbestuur te Langemark-Poelkapelle

Op 10 mei 2016, over deze onderwerpen: Bestuur, Gemeenteraad, OCMW-raad

De leden van de afdeling hebben een nieuw bestuur gekozen. Nieuw in het bestuur zijn Ward Verstraete (secretaris) en Johan Vannoote (organisatieverantwoordelijke). Jos Meersh en Stefaan Couchez blijven voorzitter en ondervoorzitter. Lieven Degryse, Heidi Coppenolle (verantwoordelijke vrouwen) en Zoé Meersch (jongerenverantwoordelijke) bleven bestuurslid.

Aangevuld met onze 4 mannen van de gemeenteraad (Robert Barthier, Dominique Cool, Peter Vantomme en José Victoor) en 2 vrouwen van de OCMW-raad (Claudine Muylle en Sylvie Vankeirsbilck) hebben we een sterk team die de uitdaging in 2018 zal aangaan!

Vooraan: José Victoor (Gemeenteraadslid), Robert Barthier (Gemeenteraadslid), Stefaan Couchez (Ondervoorzitter), Jos Meersch (Voorzitter), Ward Verstraete (Secretaris), Claudine Muylle (OCMW-Raadslid), Johan Vannoote (Organisatieverantwoordelijke)

Achteraan: Bart Rambour (Aftredend secretaris), Dominique Cool (Gemeenteraadslid & Penningmeester), Peter Vantomme (Gemeenteraadslid & Communicatieverantwoordelijke), Stefaan Cardoen (Arrondissementeel Secretaris), Heidi Coppenolle (Verantwoordelijke vrouwenwerking), Dirk Vandenbulcke (Arrondissementeel Voorzitter).

Ontbreekt op deze foto: Zoé Meersch (Verantwoordelijke Jeugd), Lieven Degryse (Bestuurslid) & Sylvie Vankeirsbilck (OCMW-Raadslid)